3 Eylül 2010 Cuma

Hayat hikayesi, sarhoş olmayan bir ayyaşın boş bira şişesi

Çocukken istediğim tek bir şey vardı, oda Arkeolog olmak..annem,babam,arkadaşlarım bu hayalimin saçma olduguna inandırdılar..Bildiğim tek arkeolog Lara Croft ve Indıana jons olunca insan hayal kurmuyor değil..Doğru düzgün bir takla atamayan ben, Arkeologların hepsinin mısırda bubi tuzaklı tapınaklarda altın,put,çanak çömlek ararken ..ellerinde silahla mumya öldürdüğünü fln sanırdım..tamam bende her çocuk kadar salaktım.., Çocukluğum şehirlerin arasında heba olarak geçti okul çok değiştirdim ama bundan pek şikayetçi değilim psikolojim fln bozulmadı.Yada bozuldu ben bilmiyorum, ilk gittiğim okuldaki öğretmenim pek deneyimsizdi, kalemi farklı tutuşum hemen dikkatini çekmişti annemi çağırıp..
_çocugunuz özel yetenekli olabilir
demiş..oysa bi sikim bildiğim yoktu o zamanlar..Sadece ben ve çizmekten çok hoşlandığım kanlı vahşetli resimler..ama ne resimler, kol bacak birbirini götürüyor her yerde kan revan.. Teyzen bu resimlerden bugün birini gösterdi magzemesi bol bir dometes çorbası çizmişim gbi geliyor...8.sınıfa kadar gelen bu resimdeki yeteneğim beni epey meşgul etti..Sınıfta resim yapan çocuktum çizdiğim şeylere insanlar hayranlıkla bakıyordu hoşuma gitmiyordu değil..İlkokuldayken bana gıcık olan sınıf arkadaşlarıma bu yeteneğimi gözüne soka soka keyfini çıkarırdım, resim öğretmenine göre yeteneğim geliştirlmeliydi..Resim cimiz kıvırcık saçlı şişman bir hanımdı benide pek severdi..dersine ilgi gösteren bir bendim çünkü,ama bilmediği karanlık bir sırrım vardı, okulda ödül alan resimleri annemle ve babamla olmadı lisesli komşumuz taci abiyle beraber yapardık doğal olarak resiim yaşımdan epey üstün bir şey çıkardı..((vicdanım rahatladı yıllarca bu yalanla yaşadım)) .. Sınıfta bana gıcık olan tipler vardı bunlardan biri 5.sınıfa kadar en yakın arkadaşımdı, diğeri sosyal dersinde (( yetenekli oldugum diğer alan ama bunda yardım eden yok :D )) ne diyordum .. sosyal dersinde rekabet ettiğim kişiydi sürekli biz parmak kaldırırdık açıkca söyliyim konuyu çalışmamaışssam bile kalkar 2 saçmalar-defterden bi 2 cümle okur-başlık hakkında yorum yapar otururdum..Ama yinede onun o jöleli kafasının altındaki mendabur suratın gülümsemesini istemezdim..İyi oldugum 2 konuda sınıfın liderliği için mücadele ettim ve kimliğimi buldum..5.sınıfa kadar arkadaşım olan kişi 5.sınıfta ne olduysa bi anda benim için kırmızı çizgi,başka bir dünya ve saçmalığın daniskası olan FUTBOL lla ilgilenmeye başladı...Alkola başlamış bir sevgili edasıyla ilişkimizi bitirdik , 5. sınıftan sonra eskisiyle aynı kiloya sahip benzer bir arkadaşla dost olduk..kendisi kasıntı-pislik-kalleş birisiydi ama bunu anlamak için 4 sene geçmesi gerekti , 8. sınıfa geldiğimde hayattaki en büyük kazığımı bu insandan yedim..Bu olaydan sonra onuda bıraktım..(( ben bıraktım diyorum bölesi daha iyi )) .. lise hayatım pembe diziden farksızdı, ihtiras aşk ayrılıklar kazıklar zor dönemler yeniden yükselişler.bambaşkıydı diyorum ya zaten liseyi gitmeden öğrenemezssiniz yani tamam...Lise hayatımın 9. sınıfı güzeldi farklı tadlar her şey yepyeniydi kesinlikle ilkokulda değildik bunun bilincindeydik..İlk defa gerçek dostlukları tadttım..Casminle 2.dönem tanıştım..10. sınıf benim için ızdırabını unutamam rezillikti babamın ve annemin şimdi inkar ettikleri baskılarıyla sayısalı seçtim ve hayatımın en sıkıntılı dönemini geçirdim buna rağmen orda edindiğim samimi dostlukları hiçbirşeye değişmem..geçmek zor oldu ama geçip bölüm değiştirdim..11. sınıf berbattı girdiğim sınıf okulun belalı sınıfıydı ve bu kavusun içine düşmüştüm..bu sınıf başkaydı insan değil hepsi şeytan tohumu mübarek..12.sınıfın 2.döneminde kurtuldum onlardan son dönemi rahat ve 30 kişilik bir sınıfta geçirdim..ama bu birbuçukl dönemlik ızdırap benim güçlenmeme yetti..Lise hayatımın bu 4 senesinde 8.sınıfta yedigim kazaığı atmaya çalışanlar oldu, ama onlara hazırlıklıydım..Bunlar eski numara güzelim yenisini verde arıyalım fln oldum (haha) .. Sikilesi insanlar tanıdım..hepsi cehenneme gitsin..FAK YU







lise de işte biz böyleydik ..tamam tamam bu kadar yakışıklı ve güzel değildik ama ben böyle hayal etmiştim.....


10.sınıfın sonunda uzaktaki yakın arkadaşım yakınıma gelmişti ve yakındaki yakın arkadaşım olmuştu biz yakınlaşınca çok geçmeden BFF olduk.. Geçmişte yaşadığım yanlış tecrübelerimle daha sağlam ilerleyene bu dostluğun bitmemesi ümidiyle...Nyese anacım gelelim bugüne üniversiteyi kazanamadım ama benden düşük alan herkes kazanmış ...Özel kazananları kazanmış sanmıyorum (( bknz; savunma psikolojisi )) , bunun dışında taşındık yeni evimiz eskisinden daha güzel ve çok sofistike..hele odam eski odamın tek süsü kat izleri olan Amy Lee posterleriylken şimdi puzzle gotıc tablolar odama hoş loş ambiane bir ortam sağlıyor...İşte bir şişeyi dolduramayan hayatım bundan ibaret .. Normal ve monoton hayatımda benimle olan ,olmayan, olupda sonradan giden, olupda benim attıklarım, alakası olmayan, yoldan geçen , yoldan geçerken bakan ve dedikodumu yapan herkese teşekkürler.. Sarhoş olamayan bir Ayyaşın hazin hikayesi başlıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder