7 Şubat 2012 Salı

İstanbul

Tatilimin yarısı bitti canlarım diğer yarısındayım ve ben fena halde sıkıldım.. öncelikle yapacak birşey bulamıyorum..dışarıya çıkmayı bırak internette takılmak bile içimden gelmiyor İstanbulun yolları uzun otobüsleri çileli..Ispartaya dönmek için acelemi etmeliydim? herkes erkenden gidiyormuş duyuyorum alıyorum haberlerini.. offf yeni bir dönem yeni hazırlıklarıda beraberinde getirecek..öncelikle eve gideceğim ve evi adam etme dönemi varki bu sanırım 1 günümü alacak.. neyse tüm bunları planlamak yerine size neler aldığımı göstereyim İstanbuldan
bu edivenleri aldım..Evanescence nin lithıum klibinde  arkadaki batarist gtaristtede vardı bunlardan..
sonra kareli siyah-gri gömlek aldım..ve bordo renkli converse ler...yine griye çalan lacivertlei bir bahar montu çokoş bir şekli var.. t-shrt aldım gömleklerin içine giymelik..bakalım önümüzdeki 2 hafta neler alacağım..Bir iki kere taksime gideceğim gibi gözüküyor o zaman görüşürüz gençler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder