28 Aralık 2011 Çarşamba

Eskisi gibi değilim..

Siyasetle ilgili olan bölümümden olsa gerek arkadaşlarımla olan ilişkilerimi devletlerin birbirleriyle olan ilişkilerine benzetiyorum..Biz kavga ediyor,barışıyor,tehtid ediyor,ittifak kuruyoruz..sizinde öyle değilmi?




Üniversitenin ilk haftasında edindiğim o 2 arkadaşdan (belki dost olabiliriz diyordum) bir tanesiyle konuşmuyor diğeriyle soğuk savaş yaşıyoruz..sonradan edindiğim 4 arkadaşımla (dostlarım oldular) hala devam ediyor..Yanlız kalmak, hele evden uzaktayken  öyle zorki sığınacak bir limanı olmayan okyanusta yalpalanan bir gemi gibi..Bir arkadaşım var bu soğuk savaş yaşıyoruz dediğim aslında ona üzülüyorum ailesinden uzakta. arkadaş tutturmakta zorlanıyor ve evi olarak sığınabileceği yurdunda mutlu değil..Merhametim ona olan öfkemi dizginlesede ona karşı başta hisettiğim dostluk duygusu yerini tarif edemediğim negatif duygulara bıraktı....neyse,   Yeni yıl geliyor, yeni yılın herkese ama herkese mutluluk getirmesini istiyorum, kimse yanlız girmesin yeni yıla. kimse yeni yılda kaldıramayacağı derdin altına girmesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder