4 Ekim 2010 Pazartesi

gidenler olmasaymış,gelenlerin değerini bilmezmişim

Bebekken babam gidermiş uzaklara, telefonun başında beklermişim babam burda diye..Büyümüşüm annanem gitmiş uzaklara, mezarına giderdim o burada diye..Birazdaha büyüdüm aldıgım ilk sarı kuşum gitti aldığımın 2.gününde ... Annem dedi , demekki henüz sahip çıkamıyorsun , bakamıyorsun sana ait olan şeylere..Birazdaha büyüdüm, ben büyüdüm benden gidenlerde büyüdü..hala bakamıyorum bana ait olan şeylere, ellerimden kayıp gidiyorlar..Ağlamayı bıraktım artık, düşen her yaprağın yerini yenisi alırmış..ve yeni gelende gidermiş eskisi gibi..
Elimde değilmiş bu, gidene kal denmezmiş , yanlızlık bir kader değil sonuçmuş, seni öldürmeyen şey güçlendirirmiş, kanayan her parçanın yerine yenisi doğarmış...Hala düşüyor yapraklar her sonbaharda... O yaprak düşmeseydi sonbaharın anlamı olmazdı,.dedi Annem ... gidenler olmasaymış,gelenlerin değerini bilmezmişim..ben bana ait olanlara sahip çıkmayı yeni öğrenmişim..

Cm.u

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder