25 Ekim 2010 Pazartesi

Yere yatıp ölü numarası yap

Yanlızlığın,kederin ve kibirin olmadığı bir dünya arıyorum..belki o zaman kendi gerçeğimden kaçabilirim..


Özgüvene sahip biri değilim, bunu burdan itiraf ediyorum.. açık bir tehtid gördüğünde kendi kabuguna çekilenlerdenim bağzılarınız buna ''süt'' diyor..Bu biraz kaba ben ise tam tersi ''umursamaz'' diye nitelendiriyorum kendimi ikisi farklı şeyler? Öyle değilmi?...Aslında gelmek istedigim konu başka,konu dersanede yan sınıftaki solaryumdan çıkmış çakma sarışın bir sürtüğün ben ne zaman o sınıfa gitsem gülmeye başlaması..sinir bozucu öyle değilmi? aslında bana güldüğünden bile emin değilim ama ---''böyle tipler hep beni bulur''---- hislerim asla yanılmaz..çünkü zaten böyle tipler beni bulur..bu sürtüğün 1 haftadır özgüvenimi darmadağın etmesinin tek nedeni bu işte sebebsiz bir kahkaha..sinir bozucu iğrenç o amcık agzıyla attığı ucuz bir faişe nin kahkahası ..Size karşı açık olucam, aslında ezik biri değilim hatta iyi laf sokarım zeytinyağ gibi üste çıkarım. fakat kavga etmeyi sevmiyorumki bu kızın arkası sağlam gibi gözüküyor.. hepside tikky, tanrı bu tikkyleri kahretsin kendi kibirlerinde boğulsunlar inşallah aldıkları baba paraları götlerini tıkasın..amin, Bu kızdan daha zekiyim,daha karakterliyim kendime has tarzım var..ama yinede özgüvenimi deliyor bu esmer yosmanın gülüşü..uyuz karı,göt veren ne olcak..Önce drekt sormayı denedim _banamı gülüyorsun diye? fakat böyle bir durumun başıma bela açma ihtimali varki hayatım boyunca fiziksel kavgaya girmemiş ben..bu durumda kesin dayak yiyen taraf olurum..Şaka maka hayatım boyunca hiç kavgaya girmedim ha..ama sürekli aklımda eğer girersem hazırlıksız değilim..planlar yaptım..

A planı = Adamın çüküne tekme at
B planı = Gözlerine parmagını sok
C planı = Isır
D planı = yere yatıp ölü numarası yap

Bu esmer yosmanın gülüşünü 3 gün kafama taktım acaba neden gülüyor gibisinden ama çıkar yol yok...Bunu düşünerek aslında o kızın belkide istediğini yapıyorum..Siklememeye karar verdim..evet bu kadar basit onu siklemiycem..cevap vermiycem, bakmıycam..kendi kendine sıkılacaktır..Ondan daha ileride oldugumu biliyorum..Daha ileri bir sınıftayım ve fikir sahibi oldugu tek konu penisler olan bir kıza papuç bırakamayacak kadarda karakterliyim..Hiç olmassa yanımda siz varsınız!! siz bitanesiniz , beni dinlersiniz , beni anlarsınız,,öyle değilmi?.........hey sen oradaki........orda kimse varmı??

3 yorum:

  1. A planı her zaman tercihimdir deee o yosmayı göt etmenin bi hal çaresine bakmak lazım sınıfa girdiğinde kimin yanına giidyosan hafif o kıza dönerek fısıldarmş gibi bişe de gittiğinin yanına sonra ikinizde kahkaha atın. delircektir delircek deli gibi merak etcektir acaba neyimi öğrendilerde gülüyolar diye =)

    YanıtlaSil
  2. eveeet haklısın bak bunu yapayım :D

    YanıtlaSil
  3. tüm o kızlara ölüm =)

    YanıtlaSil