19 Kasım 2010 Cuma

Öptünmü bakiyim amcanın elini?

Bayramları severim...ama tatil oldugu için ve para aldıgım için (( 18 yaşında olmama rağmen veriyorlar evet )) tamamiyle çıkarcı bir sevgi yani, 15 yaşından sonra akraba gezilerinden sonra elimi eteğimi çektim..Bu yüzden annemin dediğine göre dedikodumu yapıyorlarmış..Bendeki fiziksel değişiklikleri ise çağımızın icadı Face book dan takip ediyorlar....

Uzak akraba; Sizin oğlanlar nie gelmedi?

Annem ; Eheh okulda bayramdan sonra hep sınav koymuşlar, evde çalışıyor çocuklar ((külliyen yalan)) Büyükde üni sınavına hazırlanıyor o yüzden.. ((Yalan))

Uzak akraba; Hea ölemi,bizde Face book dan bakıyoruz fotoğraflarına.sürekli online hiç çıkmıyorlar internetten maşallah..Büyük numara ( ben oluyorum) pek bir değişmiş..o Fotoğraflar ne öyle siyah siyah..satanistler gibi.,saç sakalda gitmiş,, Dini inanç kısmınada başka bişi yazmış..töbe bismillah..dikkat et valla..Bi videolar paylaşıyor kesmeli biçmeli,garip garip ((Marılyn Manson den bahsediyor)) Üniversiteyi kazanamadı dimi o, nie bi sene daha denedinizki? çalışıcakmıki? özele verseydiniz ya? Bizim filancanın bir kızı vardı maşallah kız bir girişte tıp ı kazandı..aslanlar gibi okuyor.. yeaa

Annem; eheh öylemi,yok çalışıo..rr ben güveniorum oğluma..Kndisi istemedi...özel..Bu sene olucak inşalla....

Uzak akraba; ha öylemi ee hadi hayırlısı o zaman ....su böğreği??


Karşı yakadaki akrabalarımız babamın halaları olurlar..Kapalı muazafakar bir aile yapıları var..Annem ise açıkdır bu nedenle anneme el gözüyle bakarlar kanımca..Çok nadiren bayramdan bayrama gidilir o akrabalara.., her bayram hepsi bir eve doluşur..bizde oraya giderdik bayramda..Öpülecek bir dizi el., Bir çoğunu tanımıyorum kim bilir kim gelmiş..Aralarında elini kaçıranlar var..bağzen hırs yapıp zorla öpüyorum , bagzıları sadece el sıkışıyor, Babam işgüzarlık olsun diye

_Öptünmü amcanın elini eheheh ... diyip rezil ediyor beni

Bide ailenin +70 yaş büyükleri var.. nasılda büyümüşden girip çocukluk anılarınızın en utanç verici anlarını büyük bir zevkle anlatırlar.....bu akraba gezilerine katıldığım zamanlar çocuklukdan yetişkinliğe adım attığım zamanlardı...Bu durumda olunabilecek en zor çağdaydım..Her türlü iğrenç muhabbete maruz kalırdım..

_Aaa bıyıkları terlemiş bunun eheh erkek oluyo erkek..bak nasıda boyu uzamış..Kız arkadaşın varmı bakem?..

Muazafakar bir aile oldugundan bu akrabalarımız..kadınlar bir yerde erkekler ise bir yerde otururdu..Ben ise ortada kalırdım..diyorumya bluğ çağındayım..kadınların arasında otursam çocuk gözüyle bakıp kabul ederlermi acaba..Kadınların muhabbeti daha keyifli paso dedikodu yapıyorlar..hala dedikosuyu severim..erkeklerin yanında otursam babam ''oğlum kalk arkadaşlarının yanına git'' diyor..sıkılıyorum ya sıkılıyorum .. çocukları kız zaten naapcam onun yanında ... İşte bunlar soğuttu beni akraba gezilerinden..Bu yüzden gelmiyorum artık size sevgli akrabalarım...

Bide her bayramın olmazssa olmazı bayram namazları var...Erkenden uyanır giderdik..yani dindar oldugumdan değil ama babamla yaptıgımız yegane aktivite oldugundan giderdim..Onun dışında babamla olan tek ilişkimiz..hapşurdugunda ''çok yaşa'', yemekde '' afiyet olsun''..Bi yere gittiğinde ''Güle güle..'',,,nekadan güzel bir baba-oğul ilişkisi değilmi?? neyse bayram namazındaydık..Camii evimize 5 dk uzaklıkda yürüyerek gittik..Camii olayı başlı başına bir macera..Hoca bangır bangır bagırıyor öğüt veriyor .arada vaazı kesip..

''ÖN SAFLARI DOLDURALIM BEYLER..ÖNLER BOMBOŞ..SAYIN MÜMİNLER ÖN SAFLARI DOLDURALIM..!!!! MÜMİNLEER!!! ..

ben ise hocadan çok etrafa takıyorum belki tanıdık yüz bulurum diye..Milletin çoraplarına bakıyorum, kellerin kafasındaki benleri sayıyorum..Camii nin içindeki işlemelere bakıyorum..Sonra namaz başlıyor..Kardeşim küçükken bayram namazı daha güzeldi..biz ellerimizi dizlerimize koyunca o kendini yere atardı..sonra '' aee egilsenize '' diye bagırırdı...Püskürerek gülmediğim bayram namazı çok azdır benim..

Bayramlar böyle geçerdi benim hayatımda.Artık pek gitmesemde akraba gezilerine ve Camii lere..Turkcell in 10.000 mesajı saolsun bol bol toplu atıyorum..BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

6 yorum:

  1. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...


    AFECTUOSAMENTE


    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER Y CHOCOLATE.

    José
    Ramón...

    YanıtlaSil
  2. Bayramları seversin tabii..:)) Sana yazın için kaynaklık etmiş bilumum akrabalara sahipmişsin :))

    YanıtlaSil
  3. ha haa :D keyifle okudum yazını..ellerine sağlık.. ne kadar da ortak şeyler varmış hepimizin ailelerinde yaa. bu da ancak biz Türklere özgü birşey sanıırm. neresinde olursak olalım aynı cümleleri kurmayı becerebiliyoruz :D sana da iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  4. @Jose Ramon ; ne dion anlamadım :D

    @Crazywomenrosemary; :)) bayramlar iyidir , her bayramdan sonra yazarım anılarımı..

    @Ella; Çook teşekkür ederim :)) .. bencede kesinlikle türklere özgü olmalı bu durum..Her evde asla değişmez :)

    YanıtlaSil
  5. Bir bayram yaptın havasından çıkamadın..bloguna uğradım yine yoksun..:))

    YanıtlaSil
  6. ahh şu aralar başımdan çok birşey geçmiyor.. ama aklımda yarınöbürgün yazıcam birşeyler :D

    YanıtlaSil