9 Ocak 2011 Pazar

Ben...

Henüz gerçekten evim diyebileceğim bir yer bulamadım..Hiçbir yerde bunu yapabilecek kadar sevgi görmüyorum..Karşılaştıgım insanlara güvenmemeyi öğrendim,kendi koydugum sınırların dışında ruhumun zarar göreceğini..Kaderimin yanlızlık oldugunu, biliyorum ama hayatta sonuna kadar savaşacağım tek şeyde bu.Asla yanlız olmayacağım...Başarısız olmaktan, denemeyi bile göze alamayacak kadar korkarken , istediğim şeyleri elde etmem çok zor..Kimilerine göre sesiz bir insanım.Bağzılarına görede içine kapanık ama ben kendim için sadece kederin , acının ve yanlızlığın ruhumdaki kanlı canlı yansımasıyım..Beni görüyorsanız öyleyse sizde yanlızsınız..Çünkü ben sizin karanlık yönünüz ve bütün pişmanlıklarınızım..Ben siyah kanatlı bir meleğim..Ve günüm geldiğinde uçacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder