2 Aralık 2011 Cuma

Benim peri masalım.


Ben tam bir romantiğim, tabi kurduğum hayallerde..aslında o hayallerde olmadığım bok yok ama en çok rüya gibi aşk yaşadığım o hayallerimi seviyorum..bir kitapda ''Gece başınızı yastığa koydugunuzda hayal kurmayı bırakıp sorunlarınızı düşünüyorsanız büyüyorsunuz'' yazıyordu..ben büyümedim sanırım..neyse ne diyordum acayip romantiğim diyordum..ben şu hayatta 5 kere aşık oldum bunlardan 2 si televizyonda gördüğüm ve büyük ihtimal göremeyeceğim insalar.. 3 tanesi arkadaşım olan ama sonradan iğrençleşen insanlar.. Allahım bile bile yapıyorsun dimi? neden aşık oldugum insanlara olan aşkım onları tanıyınca geçiyor.? hoş belkide acı çekmemi istemiyorsun..ben aşık olunca çok kötü oluyorum.. düşünemiyorum, yiyemiyorum ( ki yemek benim için önemli birşeydir , yedikçe mutlu oluyorum..öylede açım ) aşık olduğum insanlarla samimiyetide ilerlettim biliyormusunuz bu yüzden gerçek yüzlerini öğrendim.. mesela bi tanesiyle mevzuniyette tanışmıştım düşün lise bitiyor ben daha yeni tanışıyorum..ya aslında tanıyomuşumda. dikkat etmemişim demekki.. neyse anam bunla biz bi ilerlettik muhabbeti bu bi açıldı bi saçıldı normalde sesiz sakin dediğiniz insan online ortamda sanal bir cinsi sapık efendime söyliyim, müthiş bir küfürbaz...iğrendim resmen en son facebookdan engellemiştim..öyle rezildi..

iş böyle olunca bende artık ilk aşık oldugumdaki o hislere aşık oluyor..kalbimin pır pır uçması ..miğdemde kelebeklerin olması..aslında biliyorum o kalp uçtuğu gibi konacak yerine..o kelebekler geberip gidecek..ama bir ümitde var hani. aşık olsam oda bana olsa, sonra düşünmesek birşeyi ölümsüz bir aşkla sevsek..baktıgında bana içim erise.. bırakmasa beni , kimsede üzmese bizi... ya varmı böyle aşklar? yok bence.. bak masallar bile sahte mesela;

Pamuk prenses deki Prens öpüp uyandırıyorya onu.. sonra mutlu mesut yaşıyorlar felan yalan o.. o yedi cüceler noluyor aç yetim kalıyor bir sürü yaşlı minik otistik gudubet cüce..

Uyuyan Güzeldede öpüp uyandırıyor.. hepsi orospu bu prenseslerin ayrıca bu nası zehirmiş nası büyüymüşde öpücükle uyanıyor herkes.. ben masal yazssam hiç kasmam öpücükle möpücükle..prensese en güzel orgazmı yaşatan prens uyandırsın onu, ama o işde sakat düşünsene ülkedeki bütün erkekler denedi ama uyanamadı diğer erkekler denese bile o prensin geleceği varsa gelmez artık..

_prensese gitmeyecekmisiniz prensim hala uyuyor.?
_yok sebastian bütün ülke üstünden geçti karının resmen yalama oldu.. bu saatden sonra onunla evlendirip ailemize leke süremem..hem bırakın halk mutlu olsun.tecavüzler büyük oranda azaldı..

bu prensesler arasında en sevdiğim Çirkin ve Güzeldeki prenses.. kadıncağız adama çirkin demeden aşık oldu.aşk bu bence, ruhu sevmek aşk, vücudu değil....Galiba gerçek aşk masallarda var sadece.. Benim için ise okuduğum birşey olmaktan veya uzaktan hisettiğim bir duygu olmaktan öteye gidemiyor.. aaa ama umutsuzum sanmayın evet olacak..bende aşık olacağım :) ve bu aşk sonsuza kadar mutlu devam edecek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder