29 Aralık 2011 Perşembe

Elma, Edebiyat ve *Seks!

Uluslararası İlişkiler kulübü yarım yamalak bir biçimde geçen hafta kuruldu..Gayet ilgisiz olan 2.öğretim öğrencileri olarak kuruluşa katılamasakda bu haftaki toplantı için sabahın benim için körü olan öğlen 11 de kalktım. giyindim. süslenmedim, okula gittim

kısa süreli toplantıdan sonra ''Ölü ozanlar derneği'' isimli eski 6 kere izlediğim bir filmi izletmeye başladılar (yarım saat sonra telefonum çalıyormuş gibi yapıp kaçtım)

saat 5 deki Edebiyat dersi için gelmiştim aslında o gün toplantı bahane..bu arada  ((( Üniversitede edebiyatı ne yapıcağızki..Yök bu dersi koyarken ne düşünüyordu anlamıyorum..Tamam türkçe türkçede üniversiteye gelmiş birine, büyük ünlü uyumunu öğretiyorsun.. garip bence ))) Edebiyat derslerimiz her zaman sıkıcı geçer o dersin en güzel yanı Anfide olması yani bütün grubumuzun yan yana oturması..tabi her ne kadar kaynatsakta 40 yaşında olan ama 60 ından aşşağı göstermeyen çökmüş hocamızın dersi sıkıcı geçiyor yapacak birşey yok.. Neyse konuya geleyim artık, bizim bir arkadaş var haftada sadece yoklama alınan derslerde geliyor ( oda edebiyat ) , şaka maka laga luga derken şöle bir konuşma geçti aramızdan..(ona AdemCC diyelim )

Ben;  _ ya yüzünü gören cennetlik hiç gelmiyorsun okula..
AdemCC; _ya gelmiyorum valla..hayat bana güzel geziyorum eğleniyorum..
Ben; _ ohh iyi anlaşıyosun galiba yurtdakilerle..
AdemCC; _onlarlada geziyorum bağzende internette tanıştığım kızlarla eğleniyorum..dışarıda geziyoruz..sonra ona gidiyoruz yada bana geliyoruz felan hehe

konuşmanın bu anında 3 dakika kadar durakladım..şaşırmıştım. nedeni o kadarda yakışıklı olmayan birinin kolayca kız bulması, onları eve atması, beraber olması nın yanında beni asıl şaşırtan..benim yaşımdaki birinin bu işleri günlük birşeymiş gibi söylemesi, hayatında bu işlerin bu kadar yer etmesiydi... Yani Amerikan filmlerinemi dönmüştü Türkiye bu kadar yakınmıydı bana bu senaryolar.. tanışıyor eve gidiyor ve sevişiyorlardı...belki bu satırları okuyan siz şaşırmadınız..belkide ''sen görmemişsin şekerim seks benim için yemek içmek gibi''  diyorsunuz bilmiyorum ama şaşırdım..ben bu dünyaya yabancıydım..arkadaşımın söylediği o şeyler benim için uzak,soğuk ve denenmemesi gereken deneyimlerdi..tabuydu.. kendimi toparladım ona döndüm ve...

Ben; _hiç çaktınmı?

bu soruma şaşırdı biraz..güldü. aslında cevabını bildiğim soruyu sormuştum ama duymak istiyordum.

AdemCC; _tabiki, internette tanışıp eve gidiyoruz bir çok kez yaptım..
Ben; _hmm

bu cevaptan sonra cüzdanındaki 2 prezarvatifi gösterdi ''can simidi yanımdan eksik etmem'' felan dediğini anımsıyorum..ben şaşırmıştım ama bunu belli etmeyen bir yüz ifadesi takındım..burcumdanmıdır bilmiyorum ama duygularımı hiç belli etmem. aniden ciddileşir, soğuklaşabilirim.. baştaki o şaşkın halimin yerini ilgisiz bir hal aldı..

Ben hayatımda market haricinde prezarvatif çok az gördüm gördüklerimde aklımda..

ilk olarak lisede bir arkadaşımız sınıfa getirip dersde balon gibi şişirmişti..Bizde neşe içinde tenefüslerde oynadık..


İkincisi apartman girişinde açılmış bir prezarvatif pakedi görmüştüm..artık nerde ne yaptılarsa günahları boynuna..

Son olarakda bizim evde gördümki..aklımda binbir türlü soru işareti bırakan bu olayı sorgulamıyorum..

Pişman olacağınız şeyleri yapmayacağınız iyi bir yıl dileyerek kapıyorum..





                                                           anladınız siz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder